Педагогічна технологія
«Школа діалогу культур» – зміст освіти
у «Школі діалогу культур» передбачає зовсім інші порівняно з традиційними, педагогічні принципи. Передусім це стосується позиції вчителя на уроці.
Найхарактернішою особливістю
такого уроку є діалог педагога і дитини, під час якого дитина виявляє свою неповторну й відповідальну позицію, а не просто засвоює
пропоновані їй знання, а педагог не
є «транслятором» незалежного від нього та учнів знання, не розв’язує він і проблеми
«вирівнювання дітей». Результат освітньої
діяльності в «Школі діалогу культур» стає базова культура особистості.
(Білоцерковська Н.Г.
Інформаційні технології і освіта в сучасному суспільстві / Н.Г.Білоцерковська
// Шкіл. б-ка. – 2005. – № 6. –
С. 33-34).