Проблемне навчання – спосіб
навчання або учення, основу якого становить розв’язання учнями теоретичних та
практичних завдань. Проблемне навчання охоплює: організацію проблемних ситуацій,
формулювання проблем учнями або вчителем, формулювання гіпотез та їх практичну
або експериментальну перевірку, систематизацію та використання здобутих знань; сприяє
зближенню процесу вчення до процесу наукових досліджень, а змісту навчання – до
змісту сучасної науки в її основних положеннях та структурах, збільшує
можливість формування раціональному погляду на світ і розвиток здібностей та
пізнавальних інтересів, а також позитивної мотивації учення.
(Василюк
А.В. Педагогічний словник-лексикон: Англ.-укр., укр.-англ./ А.В.Василюк. –
Ніжин: Вид-во НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. – С. 59.).