Технології модульного
навчання – передбачають
таку організацію навчального процесу, під час якого суб’єкти учіння працюють за
навчальною програмою, яка складається з певних модулів. Основними модулями є
цільовий, інформаційний, операційний ( педагогічне керівництво для досягнення
цілей навчання), модуль перевірки знань. Навчальний матеріал, завдання
формуються в діяльнісному аспекті. Модулі дають змогу поєднувати різноманітні
види навчальної та викладацької діяльності. Переважає індивідуальна мотивована
навчальна діяльність учнів. Викладач виконує функції: діагностичну,
консультативну, мотиваційну, інформаційну.
(Аніщенко
О.В. Сучасні педагогічні технології: курс лекцій. Навч. посіб. / О.В.Аніщенко,
Н.І. Яковець; За заг. ред. Н.І. Яковець. – Ніжин: Вид-во НДПУ ім. М.Гоголя,
2005. – С.
42.).