Технологія навчання – відомості
про те, як учителеві потрібно успішно навчати, а учням раціонально вчитися;
послідовність діяльностей і операцій моделювання, реалізації, діагностики, ефективності,
корекції процесу навчання; частина педагогічної науки, яка вивчає та розробляє
мету, зміст і засоби досягнення планових результатів навчання: вміння
конструювати педагогічний процес відповідно до поставленої мети й з урахуванням
конкретних умов діяльності; певний порядок, логічність і послідовність
відповідно до поставленої мети, яка певною мірою сприяє алгоритмізації спільної
діяльності вчителя та учнів у процесі навчання, узгодженість їх та взаємовідносини.
(Сазоненко
Г.С. Педагогіка успіху (досвід становлення акмеологічної системи ліцею) / Г.С.
Сазоненко. – К.: Гнозис, 2004. – С. 615.).