Ігрові педагогічні технології успішно реалізуються як у навчально - пізнавальній, так й у
виховній діяльності. За характером змісту й структури ці технології
є проникними, оскільки їх елементи часто залучають до інших технологій
та відіграють роль каталізаторів. Серед різноманітних груп ігор
виокремимо педагогічні. За характером педагогічного процесу виокремлюють такі
групи ігор:
– навчальні, тренувальні, узагальнюючі, контролюючі;
– пізнавальні, виховні, розвивальні;
– репродуктивні, продуктивні, творчі;
– комунікативні, діагностичні, профорієнтаційні та ін.
За характером ігрової методики найбільш
поширеним є предметні, сюжетні, рольові, ділові, імітаційні, ігри-драматизації.
За предметною галуззю виокремлюють ігри з усіх шкільних дисциплін.
(Аніщенко О.В. Сучасні
педагогічні технології: курс лекцій. Навч. посіб./ О.В. Аніщенко, Яковець Н.І.;
За заг. ред. Н.І. Яковець. – Ніжин: Вид-во НДПУ ім. М.Гоголя, 2005. – С. 45.)