Інноваційна освітня технологія – це якісно нова сукупність форм, методів і засобів
навчання, виховання й управління, яка привносить суттєві зміни до результату
освітянського процесу і є багатокомпонентною моделлю, що включає в себе:
– навчальну інноваційну технологію
(підбір операційних дій педагога з учнем, в результаті яких суттєво покращується
мотивація учнів до навчального процесу),
– виховну інноваційну технологію
(мистецькі засоби і прийоми впливу на свідомість особистості учня з метою формування
в нього особистісних цінностей у контексті загальнолюдських),
– управлінську інноваційну технологію
(сучасні економічні, психологічні, діагностичні, інформаційні технології, що створюють
умови для оперативного й ефективного прийняття керівником управлінського
рішення).
(Оцінювання та відбір
педагогічних інновацій: теоретико - прикладний аспект: Наук-метод. посіб. / За
ред. Л. Даниленко. – К.: Логос, 2001. – 185 с.)