Головна
Реєстрація
Вхід
Неділя
24.11.2024
08:39
Вітаю Вас Гість | RSS
Методична Лоція. Персональний сайт методиста Горобченко Ірини Вікторівни

Годинник

Меню сайту

Афоризм дня

Ми працюємо...

Статистика
Besucherzahler
счетчик посещений

Партнерство
center
Код кнопки нашого сайту:

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 128

 Метод мозкового штурму 

Метод мозкового штурму використання цього методу сприяє подоланню психологічної інерції продуктивністю максимальної кількості нових ідей у мінімальний термін. Обґрунтував його американський підприємець А. Осборн. Мозковий штурм є колективним пошуком нетрадиційних шляхів розв’язання проблем, його психологічну основу становить теорія З. Фрейда про те, що у звичайних ситуаціях мислення людини визначається здебільшого свідомістю, в якій панують контроль і порядок, а для подолання психологічної інерції потрібно створити умови

для прориву із підсвідомості «неспокійних і грізних сил та інстинктів». Цей метод використовують у роботі зі старшими дошкільниками та молодшими школярами, а також із педагогами під час семінарів-практикумів. З дітьми мозковий штурм може виникнути незаплановано під час розв’язання пізнавального завдання, гри-заняття тощо. Особливість його полягає в тому, що діти у процесі обговорення самі коригують, аналізують висловлені ідеї.

(Білоцерковська Н.Г. Інформаційні технології і освіта в сучасному суспільстві / Н.Г. Білоцерковська // Шкіл. б-ка. – 2005. – № 6. – С. 45.).

Календар
Meteo.ua

Хмаринка тегів

КаленДарь
КаленДАРь - праздник на каждый день

Сьогодні у світі
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Форма входу

Друзі сайту
Учитель мистецтва

Пошук

Архів записів

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz