Модульне навчання – (лат. modulus – міра) – 1) назва важливого коефіцієнта чи величини; 2) частина будови, що служить одиницею вимірювання; 3) уніфікований функціональний вузол у вигляді пакета деталей (модуль у комп’ютерних системах, в космічному кораблі); у педагогіці – така організація навчального процесу, яка скерована на засвоєння довершеного блоку адаптованої інформації і забезпечує оптимальні умови соціально- особистісного зросту учасників педагогічного процесу.
(Словник навчально-педагогічних
понять і термінів: Метод. посіб. / Уклад.: Л.П. Вовк, Г.Д. Панченко, О.С.
Падалка та ін. – К.: Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2001. – С.22.).
– це інтеграція різних видів та форм навчання,
узгоджених у часі та упорядкованих в єдиний комплекс. Воно являє собою систему
розгортання всіх етапів навчання – учення, інтегрує в собі оптимальну структуру
принципів і педагогічних технологій, отримання результатів роботи учасників педагогічної
взаємодії. В цілому, модульне навчання сприяє ефективній організації
навчально-виховного процесу.
(Словник основних термінів і понять з
превентивного виховання / В.М. Оржеховська, В.Є. Виноградова-Бондаренко, І.І.
Доброскок та ін. – Переяслав–Хмельницький, 2003. – С. 34.).