Хочете, щоб учні не показували результатів? Пам’ятайте про секретну зброю.
1. Завжди пам’ятайте: результат ваших уроків є оцінка тільки Ваших особистих старань та Ваше задоволення від Вашої творчості.
Абсолютно не важливо – чи було учням цікаво, зрозуміли учні щось на уроці, засвоїли матеріал і взагалі працювали чи ні. Зосередьтеся на собі і своїх почуттях. Якщо Вам цікаво – їм також повинно бути цікаво.
Будьте завжди впевнені в тому, що якщо Ви старалися готуватися до уроку та придумали купу цікавого, на Ваш погляд, то учням це повинно подобатися. Якщо учні не дали результату після Ваших старань – то винні батьки, погані гени, зіпсоване молоде покоління та Інтернет.
Образьтеся на них і зосередьтеся на почутті образи – це сильно допоможе в стосунках з ними. Навіть не думайте шукати нові форми та методи. Нехай вони змінюють підхід до свого навчання.
А якщо не слухатимуть, завжди є секретна зброя: “Стули пельку! Сиди і слухай! Маєш виконувати те, що я кажу”
2. Отримавши погані результати контрольної чи тематичної перевірки, посваріть учнів публічно. Помічайте тільки погані результати, адже Ви старалися готуватися до уроку, а учні завжди невдячні. Не забудьте узагальнити та посварити і учнів і батьків і Інтернет на аналізі результатів контрольної роботи.
Не зайвим буде нагадати їм, що вони невдячні. Не оцінюють ваших старань та не поважають Ваш безцінний стаж роботи.
Навіть не думайте шукати нові форми роботи та підходи до учнів, щоб зацікавити їх і змотивувати на кращий результат. Це важко, це треба напружуватися, витрачати час, а Вам це не треба, у Вас і без того багато роботи.
3. При спілкуванні з колегами не забувайте поскаржитися на те, що учні пішли не ті, що вони погані і їм нічого не цікаво. Їм апріорі повинні подобатися Ваші уроки, бо ж Ви стараєтеся і маєте безцінний стаж роботи.
Якщо їм не подобається – можна застосувати секретну зброю (див. п. 1).
Навіть не думайте про свою відповідальність за те, що учням не цікаво на Ваших уроках. Навіть не думайте питати у колег про їх досвід.
4. Оцінюйте свої уроки тільки по виконанню всіх вимог начальника. Тільки задоволення та похвала начальника є результатом Вашої роботи. Тільки Ваша втома на уроці, кількість годин підготовки до нього, виконання всіх надуманих триєдиних цілей та інше все те, що прописало начальство.
В жодному разі не думайте, що єдиним критерієм оцінки Вашої діяльності є результати навчання учнів!
5. Частіше жалійте себе. Постійно жалійте себе. При підготовці до уроку спирайтеся тільки на свої почуття і на оцінку Ваших дій начальником. Не думайте про почуття учнів.
Якщо вони думають не так як Ви – вони просто невдячні невігласи із поганою генетикою, заслуговують на застосування секретної зброї (див. п. 1)