Кількість видів контрольних робіт
для шкіл з навчанням мовою національних меншин
Параметри
Перевірки
|
5 кл.
|
6 кл.
|
7 кл.
|
8 кл.
|
9 кл.
|
10 кл.
|
11 кл.
|
12 кл.
|
|
I
|
II
|
I
|
II
|
I
|
II
|
I
|
II
|
I
|
II
|
I
|
II
|
I
|
II
|
І
|
ІІ
|
|
Знання з мови та мовні вміння
|
4
|
4
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
|
Аудіювання
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
|
Говоріння:
Діалог
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
1*
|
1*
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
усний переказ
|
-
|
1*
|
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
|
усний твір
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
|
Читання:
Мовчки
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
|
Вголос
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
.-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
Письмо:
слуховий диктант
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
|
зорово-слуховий диктант
|
-
|
-
|
-
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
списування
|
1
|
-
|
1
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
Письмовий переказ
|
-
|
1
|
-
|
1
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
|
Письмовий твір
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
|
Загальна кількість показників, на основі яких виводиться загальний бал
|
|
6
|
12
|
4
|
11
|
5
|
11
|
5
|
11
|
6
|
11
|
3
|
7
|
3
|
7
|
3
|
7
|
Для шкіл з українською мовою навчання (курс 1-12 )
Параметри
Перевірки
|
5 кл.
|
6 кл.
|
7 кл.
|
8 кл.
|
9 кл.
|
10 кл.
|
11 кл.
|
12 кл.
|
I
|
II
|
I
|
II
|
I
|
II
|
I
|
II
|
I
|
II
|
I
|
II
|
I
|
II
|
I
|
II
|
Знання з мови
та мовні вміння
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Аудіювання
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
Говоріння:
Діалог
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
усний переказ
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
усний твір
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
Читання:
Вголос
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Мовчки
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
Письмо:
списування
|
1
|
-
|
1
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
зорово-слуховий диктант
|
-
|
1
|
-
|
1
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
Слуховий диктант
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
Письмовий переказ
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
|
|
|
|
|
|
Письмовий твір
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
Загальна кількість показників, на основі яких виводиться загальний бал
|
|
3
|
10
|
3
|
10
|
3
|
10
|
3
|
10
|
3
|
10
|
2
|
7
|
2
|
7
|
2
|
7
|
Для шкіл з українською мовою навчання (курс 5-12 )
Параметри
Перевірки
|
5 кл.
|
6 кл.
|
7 кл.
|
8 кл.
|
9 кл.
|
10 кл.
|
11 кл.
|
12 кл.
|
I
|
II
|
I
|
II
|
I
|
II
|
I
|
II
|
I
|
II
|
I
|
II
|
I
|
II
|
I
|
II
|
Знання з мови
та мовні вміння
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Аудіювання
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
Говоріння:
Діалог
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
усний переказ
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
усний твір
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
Читання:
Вголос
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
1*
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Мовчки
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
Письмо:
Списування
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
-
|
1
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
зорово-слуховий диктант
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
1
|
-
|
1
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
слуховий диктант
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
Письмовий переказ
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
Загальна кількість показників, на основі яких виводиться загальний бал
|
|
3
|
8
|
3
|
8
|
3
|
9
|
3
|
9
|
3
|
9
|
2
|
6
|
2
|
6
|
2
|
6
|
|